miércoles, 4 de mayo de 2016

AVALUACIO TERCERA ANTIVITAT.

Bona nit a totohom.

Aqui paso a la meva avaluació d'aquesta ultima activitat. Respecte al foro no esta molt actiu pero tinc que dir que intento ajudar a tothom sempre que esta dintre de les meves possibilitats, pero tinc que destacar que sol ser mes normal que jo encontre ajuda en aquest furom. Pel que fa a la relació de la meva feina amb el blog tinc que dir que considero no es massa coordinada pero es que al no tindre cap contacte abans em costa molt fer-lo servir, i crec que el investigar requereix de molt de temps que en ocasions per no dir sempre es de lo que patim.
Per a la propera activitat crec que tinc que millorar molts aspectes, cert es que no he pogut fer mes de lo que m'agradaria perque he estat prou malalta, i he estat un mes que no estava ni al 50%, pero no es excusas i em posare a tope amb aquesta darrera activitat.
Respecte a com faig arribar els meus documents cert es que no he fet servir la foto potser per eixa por i perque no dir-ho vergonya a les xarxes socials, es per aixo que no he fet arribar foto, en aquesta ocasio no he posat index perque tampoc vaig fer un treball amb gran separació d'apartats, per tant si es millorable molt millorable.
Pero volia reflectir el proces que havia seguit per arribar a fer un mapa tan complex com el que em va sortir al final, i aixi deixar de manera visual l'evolucio de la meva activitat, un proces dificil que em va crear molts dubtes pero que finalment estic contenta amb el resultat del mapa encara que crec que si dominara mes estaria molt mes estupendo.

Una salutació companys i ànims amb la propera activitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario