sábado, 18 de junio de 2016

REFLEXIÓ DE L'ASSIGNATURA.

NOVES TECNOLOGIES D' INFORMACIÓ I COMUNCACIÓ EN EDUCACIÓ

Els meus coneixements a nivell de noves tecnologies son prou escassos, conec tot allò que faig servir a diari, però aquest món de la tecnologia que gira molt apressa i sempre tinc la sensació que em quedo desfasada.
També es cert que mai he estat amant de les xarxes socials, com ja he dit altres cops, penso que son eines molt favorables en molts àmbits però que també son dolents segons en mans de qui estiguin, a demes un cop entres en la xarxa es quasi impossible desaparèixer totalment.
Per tant, el sols fet de tindre que crear un blog, ja em va supondre un repte molt gran tant d’aprenentatge com de superació de por aquestos mitjos, tot i així encara no soc fan i penso que encara trigaré en ser-ho, però tot així tinc que dir a favor del blog que em sembla una plataforma ideal per plasmar les idees, i perquè no inclòs fer-lo servir per alliberar-te de carreges que potser mai diries a ningú en un cara a cara, però com he dit aquest també pot supondre un festí per algú que vol ser dolent.
L’assignatura per tot lo que he comentat, sempre la deixava dient el proper semestre que agafaré menys assignatures la agafo i així li puc dedicar mes temps per el meu desconeixement, i no ha estat que la he agafat fins que estic apunt d’acabar la carrera, però he de dir que no sols perquè la tingues que cursar perquè acabo la carrera sinó perquè també es el semestre en que he portat menys assignatures, encara que la situació de salut no m’acompanya’t massa, per tant podríem dir que es una mica cert això de “no deje para mañana lo que puedas hacer hoy” o això de “nunca es el major momento”.
Ara tinc que dir que apesari de tot, la malaltia, la feina, etc., i el volum de treball que comporta l’assignatura m’alegro haver-la fet ara, inclòs penso que no hagués esta de mes cursar-la abans per poder aprofitar lo que estem aprenent en més assignatures, ja que nosaltres estudiem també amb les noves tecnologies en la seva versió més amplia, i la podria fer servir en més assignatures.

Sols dir que potser per a altres lo que he aprés es poc, o sembla lo mínim però per a mi era un repte personal i estic contenta en lo aconseguit, sobretot en el fil conductor que porta l’assignatura i com esta plantejada i exposada. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario